Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt eenvoudig het gewenste artikel in uw mandje plaatsen d.m.v. op de button te klikken en aantal in te vullen. Hierna kunt u eenvoudig verder shoppen. Zodra u klaar bent met shoppen gaat u naar "uw mandje" Hier kunt u uw bestelling inzien en wijzigen.

Om een bestelling te kunnen plaatsen dient u zich eerst aan te melden.

Heeft u alleens een bestelling gemaakt, kunt u direct inloggen. Het systeem leidt u eenvoudig door de te nemen stappen heen. Onthoud uw inlog gegevens voor een volgend bezoek en/of de status van uw order te volgen. U ontvangt een orderbevestiging per e-mail. Nadat de betaling is ontvangen wordt de bestelling verwerkt en verstuurd.

Hoe moet / kan ik betalen?

Bij bestellingen via deze internetsite kan op de volgende beveiligde manieren worden betaald: U wordt doorgelinkt naar onze betaal provider Buckaroo. Deze verwerken de betalingen via iDEAL.

U kunt op de volgende manieren betalen:

iDEAL:
U maakt het totaalbedrag over via internetbankieren. Dit gaat via een beveiligde verbinding*.

iDEAL Betalen deze worden u aangeboden via: Veilig betalen met Buckaroo Online Payment Services

Wilt u de privacy verklaring van Buckaroo inzien, dat kan hier.

Betaling vooraf:
U maakt het totaalbedrag over naar:
Bankrekeningnummer NL83RABO0155808303
t.n.v. Pols Motoren Waalwijk, Nederland
Onder vermelding van het betaalkenmerk. (Wanneer het betaalkenmerk ontbreekt, kan de verwerking van uw betaling langer in beslag nemen.)

*.Te herkennen aan het gele slot onderin je browser.
U ontvangt van een betalingsbevestiging.

Hoe en Waar wordt mijn bestelling bezorgd?

Indien u ervoor kiest om de bestelling te laten verzenden zal deze door Pols Motoren via de bode worden verzonden naar het bij u dichtsbijzijnde Kiala / UPS pickup point (op basis van postcode, u kunt dit dan ophalen wanneer het u gelegen komt). Daarnaast kunt u ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel. Wij bevestigen u per mail dat uw bestelling klaar ligt en u kunt deze dan komen afhalen.

De meeste aangeboden artikelen zijn op voorraad bij de leverancier en worden na ontvangst van de betaling binnen 2 werkdagen verstuurd. Alle bestellingen worden per UPS/KIALA verstuurd naar het pick-up point. Dit neemt gemiddeld 2 à 3 werkdagen in beslag.
U kunt op de site de status van u bestelling volgen. U dient uw bestellingen binnen 15 dagen bij Pols Motoren op te halen, indien u heeft aangegeven van afhalen gebruik te maken. Mocht een product om welke redenen niet direct leverbaar zijn brengen we u hiervan op de hoogte. Indien het product niet binnen een redelijk termijn leverbaar is kunt u uw bestelling uiteraard annuleren en/of een ander product kiezen.

Kan ik mijn bestelling ook naar een afwijkend aflever adres laten bezorgen?

Jazeker, maar geef dan duidelijk aan dat het factuur adres en leveringsadres afwijken, stuur voor de zekerheid even een mailtje in reply op de webshop orderbevestiging. Let wel: UPS rechtstreeks naar u thuis zijn hogere kosten aan verbonden en u dient de gehele dag thuis te zijn.

Kan Pols Motoren ook mijn bestelde producten monteren?

Pols Motoren is graag bereid u hiermee van dienst te zijn, u kunt dit heel eenvoudig aangeven in de verzendwijze keuze. Om een afspraak te plannen zal Pols Motoren contact met u opnemen na ontvangst van uw betaling.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De meeste aangeboden artikelen zijn op voorraad bij de leverancier en worden na ontvangst van de betaling binnen 2 werkdagen verstuurd. Alle bestellingen worden per bode verstuurd. Dit neemt 1-2 werkdagen in beslag.
U kunt op de site de status van uw bestelling volgen. U dient uw bestellingen binnen 15 dagen bij Pols Motoren op te halen, indien u van de mogelijkheid tot afhalen gebruik maakt. Mocht een product om welke redenen niet direct leverbaar zijn brengen we u hiervan op de hoogte. Indien het product niet binnen een redelijk termijn leverbaar is kunt u uw bestelling uiteraard annuleren en/of een ander product kiezen.

Wetgeving koop op afstand omschrijft hierover het volgende:

"Het product moet uiterlijk 30 dagen na bestelling bij de consument geleverd worden. Wanneer dit niet gebeurt, kan de consument de koop onmiddellijk ongedaan maken. Dit geldt niet als de partijen een andere leveringstermijn hebben afgesproken."

Wat als het bestelde product niet op voorraad is?

Mocht een product om welke redenen niet direct (binnen 3-5 werkdagen) leverbaar zijn brengen we hiervan op de hoogte. Mocht het product niet binnen een redelijk termijn leverbaar zijn kunt u uw bestelling uiteraard annuleren en/of een ander product kiezen.

Kan ik de status van mijn order volgen?

Via de site kunt u de status van uw bestelling volgen. Uiteraard dient u hiervoor wel in te loggen. Mochten er onverwachte ontwikkelingen zijn, houden we u hiervan via e-mail op de hoogte.

Hoeveel verzendkosten komen er bij mijn bestelling?

Voor verzending van kleine waardes binnen Nederland hanteren wij een eigen bijdrage van slechts € 5,95.
Wij bereken u geen vrachtkosten op bestellingen binnen Nederland groter dan 100 euro.

Verzendingen naar het buitenland worden individueel berekend en zijn afhankelijk van de tarieven van de vervoerder.

Wat te doen als het door mij bestelde artikel niet bevalt?

Omdat het uiteraard kan voorkomen dat een product niet aan uw verwachtingen voldoet stellen wij, Pols Motoren, uw comform de Wet Koop op Afstand, de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren, dan wel retour te sturen. Onderstaande quote uit deze wetgeving geeft de eisen hieromtrend:

"Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product.
Zij mogen een product binnen die periode terugsturen, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te betalen. De verkoper mag dan geen verzend- of administratiekosten in rekening brengen."

Krijg ik mijn geld terug als het door mij gekozen product niet bevalt en ik het product retour stuur?

Indien u uw product binnen de afkoelingsperiode terugstuurt, dan zullen wij binnen 30 dagen uw aankoopbedrag terug storten, zoals ook is geregeld in de Wet koop op afstand:

"Als de consument het product binnen de afkoelingsperiode terugstuurt, is de verkoper verplicht binnen
30 dagen het betaalde bedrag terug te betalen."

Uiteraard bent u bij ons ook vrij om het product in de winkel terug te brengen. U krijgt dan ook het geld terug of u mag een ander product uitzoeken. Wij staan u graag te woord om u een passend advies te geven.

Mocht u naar aanleiding van bovenstaande voorwaarden nog vragen hebben, neemt u gerust contact met ons op! Wij staan u graag te woord.

Geupdated:

11 augustus 2016: Leveringswijze voortaan via UPS Pickup point (voorheen Kiala).

Pols Motoren op Google+